از سوی رگولاتوری؛ دو پروانه جدید برای احداث مركز تماس خدمات ارتباطی اعطا شد
سئو مئو: مدیركل صدور پروانه خدمات ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اعطای مجوز نمایش خدمات مركز تماس (Contact Center) به دو متقاضی واجدالشرایط دریافت پروانه آگاهی داد.
به گزارش سئو مئو به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهرداد ویسی اظهار داشت: رگولاتوری در امتداد اجرای مصوبات ۲۰۴ و ۲۵۳ كمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات آغازین پروانه نمایش خدمات مركز تماس با تسهیلات ویژه و به صورت بلاعوض به یك موسسه اعطا شده است. این موسسه با یك مركز اصلی و بیشتر از ۶۰ میز پاسخگوئی، زمینه اشتغال معلولان در كشور را فراهم نموده است. وی ادامه داد: همین طور دومین پروانه نمایش خدمات مركز تماس در سال ۹۷ به یك شركت با یك مركز اصلی و یك مركز فرعی با ۶۰ میز پاسخگوئی در هر مركز اعطا شده است. مدیركل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با اشاره به اینكه تابحال ۶ شركت در كشور، پروانه نمایش خدمات مركز تماس (Contact Center) را دریافت كرده اند، اظهار داشت: دارندگان پروانه مركز تماس می توانند با استفاده از شبكه های ارتباطی احداث شده، خدمات اطلاع رسانی، پشتیبانی، سنجش رضایت مشتریان، بازاریابی، تبلیغ محصولات و خدمات جمع آوری، تجزیه و تحلیل داده های آماری را ارائه نمایند.