ابزار تازه توئیتر برای شناسایی پیام های زننده
به گزارش سئو مئو توئیتر اعلام نموده، ابزار تازه ای كه این شركت برای شناسایی پیام های نامناسب و زننده به كار گرفته تاكنون موفق شده به صورت خودكار ۳۸ درصد از این پیام ها را بیابد.
به گزارش سئو مئو به نقل از انگجت، این شركت روز پنج شنبه از برنامه های تازه خود برای مقابله با مزاحمت های آنلاین اطلاع داد و اعلام نمود كه در حال كار بر روی ابزار تازه ای بدین منظور است. توئیتر ابراز امیدواری كرده كه با استفاده از ابزار مذكور قادر به مقابله حداكثری با سواستفاده هایی باشد كه از این پلت فرم به عمل می آید. به قول دونالد هیكس معاون شركت توئیتر، برای نخستین بار توئیت های نامناسب و زننده به صورت خودكار علامت گذاری می شوند و افرادی هم كه به صورت مكرر به ارسال چنین پیام هایی ادامه دهند شناسایی شده و دیگر قادر به باز كردن حساب كاربری جدید در توئیتر نخواهند بود. توئیتر اعلام نكرده كه در مجموع چند توئیت نامناسب را شناسایی و حذف كرده و آیا تعداد این توئیت ها در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال ۲۰۱۸ افزایش یافته است یا خیر. این نخستین بار است كه توئیتر به ابزار دیگری به غیر از گزارش های كاربران برای شناسایی پیام های توهین آمیز، نژادپرستانه، خشونت آمیز و جنسی متوسل می شود.