كنگره آمریكا خواستار شد؛ تحقیق از فیسبوك، گوگل و توئیتر درباره تاثیر محتوا روی كودكان
به گزارش سئو مئو نمایندگان کنگره آمریکا ازفیس بوک، گوگل وتوئیتر خواسته اند تاتحقیقات خودرا درباره تأثیر محتوایی سرویس آنها روی سلامت کودکان وهمچنین تأثیر محصولات رقیب روی سلامت روانی این گروه را ارائه نمایند.
به گزارش سئو مئو به نقل از رویترز، ۴ نماینده جمهوری خواه کنگره آمریکا از فیسبوک، توئیتر و گوگل خواسته اند هر گونه تحقیقی که درباره تأثیرگذاری سرویسهای آنان روی سلامت ذهنی کودکان انجام داده اند را عرضه کنند.
نمایندگان کنگره در حالی این درخواست را دارند که چند روز قبل دو کمیته انرژی و بازرگانی کنگره آمریکا جلسه استماعی با حضور مدیران ارشد اجرایی این شرکت ها برگزار کردند. در این نشست درباره روش های مدیریت محتوا در زمان حمله به ساختمان کنگره در اوایل ژانویه ۲۰۲۱ گفتگو شد. کتی مک موریس راجرز نماینده کنگره آمریکا در این نشست استماع از مدیران ارشد اجرایی پرسید آیا شرکتهای آنها تحقیقاتی داخلی درباره سلامت روانی کودکان انجام داده اند یا خیر.
او روز گذشته در نامه ای به شرکت ها خواستار نسخه ای از هرگونه تحقیقات مرتبط یا درباره پیمانکاران و شرکای مرتبط در این خصوص شد. همینطور نمایندگان کنگره آمریکا خواستار اطلاعات درباره تحقیقاتی شده اند که شرکت ها درباره شیوه تأثیرگذاری محصولات رقیب روی سلامت ذهنی افراد کمتر از ۱۸ سال داشته اند.
این درخواست شامل سرویس یوتیوب برای کودکان و اینستاگرام و فیسبوک هم می شود. اینستاگرام مشغول توسعه نسخه ای برای کاربران کمتر از ۱۳ سال است.
آنها از شرکت ها خواسته اند تا ۱۶ آوریل به درخواست مذکور پاسخ دهند.