رئیس هیئت مدیره شركت مخابرات ایران : رضایتمندی مشتریان خاكریز مخابرات برای توسعه خواهد بود
به گزارش سئو مئو رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات نخستین تغییر را حل معضل خرابی و از بین بردن نارضایتی مشتریان دانست و اظهار داشت: این اقدام خاکریز شرکت مخابرات ایران برای توسعه خواهد بود.
به گزارش سئو مئو به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر محمودزاده، با حضور در جلسه ای با مدیران مرکز بازرسی و نظارت شرکت در سراسر کشور، روز ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ گفت: فناوری هاو تجهیزات موجود در مخابرات ایران، قدیمی است و باید برای به روزرسانی آنها هزینه شود. برای اینکه راهبردهای جدید باید متاثر از تکنولوژیهای جدید و نو باشد. وی به استانداردهای بازرسی در دنیا اشاره نمود و اظهار داشت: ارزیابی دانش و ادبیات راهبرد و برنامه شناسی، طرح ریزی و برنامه ریزی، ارزیابی نحوه اجرا و عملیات و ارزیابی خروجی ها و نتایج آن و بررسی آثار اجتماعی بعنوان چهار استاندارد برای بازرسی صحیح در هر سازمانی شمرده می شود که در نهایت نتیجه آن منجر به تحقق استانداردهای موثر و رضایتمندی مشتری خواهد شد. دکتر محمودزاده همین طور بر استفاده توامان آرمان گرایی و عملیات گرایی در سازمان اشاره کرد: همه مدیران و کارکنان شرکت مخابرات ایران باید بتوانند از ظرفیت های خود و سازمان خود و نوآوری ها استفاده کنند که اگر بموقع و درست استفاده نکنیم محکوم به عقب ماندگی هستیم. در این نشست همین طور مهندس فیضی، سرپرست مرکز بازرسی و نظارت با تبریک روز جهانی ارتباطات و مخابرات به ارائه گزارشی از عملکرد مرکز بازرسی در چهار ماه گذشته پرداخت و در تشریح برنامه این حوزه اظهار داشت: جهت بررسی مسایل و مشکلات مناطق بازدیدهای دوره ای برای سال جاری در نظر گرفته شده که به طور تیم های تخصصی به مناطق مخابراتی اعزام و از تمامی حوزه های مورد ارزیابی قرار می گیرد و نتیجه آن برای رفع مشکلات به مدیران ارشد شرکت ارائه می شود. در ادامه این جلسه نیز گزارشی از وضعیت و مشکلات مناطق توسط چند تن از روسای بازرسی مناطق به دکتر محمود زاده ارائه شد.
منبع: سئو مئو