توسعه فیلتر تبلیغات کاهش وزن در اینستاگرام
به گزارش سئو مئو، اینستاگرام قابلیت کنترل محتوای حساس را ششم ماه ژوئن به روز کرده و الان کاربران می توانند تبلیغات در ارتباط با کاهش وزن را در فیدهای خبری خود فیلتر کنند.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، با این به روزرسانی، قابلیت مذکور که اینستاگرام تابستان گذشته معرفی کرده بود و به کاربران اجازه می داد محتوا را در بخش اکسپلور فیلتر کنند، توسعه می یابد.
اینستاگرام در اطلاعیه ای اعلام نمود علاوه بر اکسپلور، کاربران حالا می توانند محتوای حساس و حسابهای کاربری که در جست وجو، ریلز، حساب های سفارش شده برای دنبال کردن، صفحات هشتگ و پیشنهادهای داخل فید مشاهده می کنند را کنترل کنند.
کنترل وزن بدن، جدید ترین موضوعی است که در لیست مباحثی که کاربران می توانند در فیدهای روزانه خود فیلتر کنند، اضافه شده است. سایر اپلیکیشن های شبکه اجتماعی در سال های اخیر، تصمیمات مشابهی گرفته اند. تیک تاک تبلیغاتی که تصویر منفی از بدن را اشاعه می دهند را در سال ۲۰۲۰ محدود کرد. هنوز مشخص نیست آیا اینستاگرام، رویکرد تیک تاک را دنبال می کند یا در نتیجه درخواست های مطرح شده، تغییر رویه داده است.
بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، کاربرانی که تمایل دارند این تغییر در حساب کاربری اینستاگرام آنها اعمال شوند می توانند به این طریق اقدام کنند:
۱- به پروفایل با رجوع کنید.
۲- منویی که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد را باز کنید.
۳- به قسمت “تنظیمات” بروید.
۴- گزینه “تبلیغات” (Ads) را انتخاب کنید.
۵- بخش “موضوعات تبلیغات را انتخاب کنید” (Go to the Ads topics) بروند.
۶- در نوار ابزار “جست و جوی همه موضوعات”، عبارت “کنترل وزن بدن” (body weight control) را جست و جو کنید.
۷- روی مبحث کلیک کنید.
۸- گزینه مشاهده کمتر (see less) را انتخاب کنند.
منبع: سئو مئو