بازگشت تبلیغات اپل و آمازون به توییتر
سئو مئو: ایلان ماسک اعلام نمود شرکت اپل، تبلیغات در توییتر را بطور کامل ازسرگرفته است.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، مالک میلیاردر توییتر روز شنبه در صحبتهایی که در فضای توییتر اسپیس داشت، این خبر را اعلام نمود و اظهار داشت: اپل، بزرگترین آگهی دهنده در این شبکه رسانه اجتماعی است. ماسک که مدت بیش از دو ساعت از هواپیمای شخصی خود صحبت می کرد و بیش از ۹۰ هزار شنونده داشت، درباره ی اپل توضیح بیشتری نداد.
ایلان ماسک هفته گذشته، از اپل انتقاد کرده و تولیدکننده آیفون را متهم کرده بود تبلیغات در توییتر را تقریباً متوقف کرده و تهدید کرده است توییتر را از فروشگاه اپ استور حذف خواهدنمود. این اظهارات به صورتی اعلان جنگ از طرف ایلان ماسک مقابل اپل بود که باارزش ترین شرکت جهان و بزرگترین آگهی دهنده در توییتر است.
پس از این حمله لفظی، ماسک با تیم کوک، مدیرعامل اپل دیدار و اعلام نمود دو طرف مکالمه خوبی داشتند و سوءتفاهم درباره ی حذف توییتر از اپ استور، رفع شده است. ماسک اظهار داشت: تیم کوک برای او روشن کرده که اپل هیچ گاه قصد انجام چنین کاری را نداشته است.
از زمان خریداری شدن توییتر توسط ایلان ماسک، شرکتهای مختلفی شامل جنرال میلز و فایزر در پی ابهامات درباب تغییر سیاستهای این پلت فرم شبکه اجتماعی در مبارزه با نفرت پراکنی و اطلاعات نادرست، تبلیغات در توییتر را متوقف کردند. ماسک روز شنبه در توییتی از آگهی دهندگان برای بازگشت به توییتر تشکر کرد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، رویکرد جدید توییتر برای احراز هویت حسابها، به اوباش مجازی اجازه داده است هویت برندهای بزرگ را جعل کنند. ماسک اظهار داشت: امیدوار است برنامه احراز هویت توییتر که برای مقابله با جعل کنندگان هویت متوقف شده است، هفته آتی باردیگر راه اندازی شود.
در همین حال، رویترز به نقل از خبرنگار پلتفرمر آگاهی داد شرکت آمازون می خواهد تبلیغات در توییتر به ارزش سالانه حدود ۱۰۰ میلیون دلار که به سبب برخی تغییرات امنیتی در پلت فرم تبلیغات این شرکت شبکه اجتماعی متوقف شده بود را ازسربگیرد.
منبع: seomeo.ir