رویداد هوشمندسازی صنایع و دستگاه های اجرائی کشور

رویداد هوشمندسازی صنایع و دستگاه های اجرائی کشور

به گزارش سئو مئو، رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات پژوهشگاه ICT اظهار داشت: در امتداد توسعه تکنولوژی های جدید رویدادی تحت عنوان هوشمندسازی صنایع و دستگاه های اجرائی کشور در برنامه هفتم توسعه انجام می شود.

به گزارش سئو مئو به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ در امتداد توسعه تکنولوژی های جدید و به کارگیری هوش مصنوعی در صنایع و دستگاه های اجرائی، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رویدادی تحت عنوان “هوشمندسازی صنایع و دستگاه های اجرائی کشور در برنامه هفتم توسعه” را برگزار می نماید. این رویداد که در تاریخ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود، به بررسی و تحلیل فرصت ها و چالش های پیش روی هوشمندسازی در ایران می پردازد و تجربیات و راهکارهای موفق ملی و بین المللی را به اشتراک می گذارد.
احسان آریانیان، رییس پژوهشکده فناوری اطلاعات پژوهشگاه ICT در این خصوص گفت: این رویداد فرصتی استثنایی برای تبادل دانش و تجربه بین متخصصان و سیاست گذاران است. ما امیدواریم که با برگزاری این رویداد، بتوانیم گامی مهم در راستای هوشمندسازی صنایع و دستگاه های اجرائی کشور برداریم و برنامه های حمایتی دولت خصوصاً وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به بهترین شکل ممکن در این زمینه به اجرا درآوریم.
وی در آخر اظهار داشت: این رویداد شامل سخنرانی ها و نشست های تخصصی با حضور متخصصان برجسته در عرصه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی و نمایندگان دستگاه های اجرائی خواهد بود و به بحث و تبادل نظر در مورد برنامه هفتم توسعه، هوشمندسازی صنایع و هوشمندسازی دستگاه های اجرائی خواهد پرداخت. همچنین، برنامه های حمایتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این زمینه مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا زمینه های لازم برای پیشرفت و توسعه هوشمندسازی در کشور فراهم آید.

منبع: