راهیابی یک دانش بنیان ایرانی به نیمه نهایی سوپرنوا جیتکس ۲۰۲۴

راهیابی یک دانش بنیان ایرانی به نیمه نهایی سوپرنوا جیتکس ۲۰۲۴

به گزارش سئو مئو، یک شرکت دانش بنیان ایرانی به مرحله نیمه نهایی مسابقه سوپرنوا در نمایشگاه جیتکس نورث استارز ۲۰۲۴ راه پیدا کرد.

به گزارش سئو مئو به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، در نمایشگاه بین المللی سال جاری «جیتکس» که در شهر دبی امارات درحال برگزاری است، ۲۰ شرکت دانش بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و در چارچوب یک پاویون اختصاصی آخرین محصولات و دستاوردهای فناورانه خویش را به معرض نمایش گذاشته اند.
این نمایشگاه از روز یکشنبه ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۳ در شهر دوبی هاربر شروع به کار کرده و تا امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه ادامه دارد.
در حاشیه برگزاری این نمایشگاه بین المللی، شرکت دانش بنیان «فناوری اطلاعات رجاء» به مرحله نیمه نهایی مسابقه سوپرنوا در نمایشگاه جیتکس نورث استارز ۲۰۲۴ راه پیدا کرد.
فیوچر استارز، بخش در ارتباط با استارت آپ های نمایشگاه جیتکس دبی است که هر ساله میزبان صدها استارت آپ فناور از سراسر جهان است.
سوپرنوا، علاوه بر ایجاد فرصت دیده شدن برای استارت آپ ها، سبب حضور سرمایه گذاران و خریداران واقعی در بین داوران مسابقه می شود و امکان بهره مندی از جایزه ۲۰۰ هزار دلاری را برای استارت آپ ها فراهم می آورد.

منبع: