رونمائی از هویت بصری جدید ویستا

رونمائی از هویت بصری جدید ویستا

به گزارش سئو مئو، ویستا، هلدینگ سرمایه گذاری ایرانسل، از لوگو و هویت بصری جدید خود رونمایی نمود.
به گزارش سئو مئو به نقل از روابط عمومی ایرانسل، فعالیت ویستا به عنوان هلدینگ سرمایه گذاری ایرانسل، در اواخر سال ۱۳۹۶، با هدف سرمایه گذاری در مراحل دیرهنگام استارتاپ ها، شروع شد. ویستا بصورت هماهنگ با استراتژی ها و اهداف ایرانسل، عملکرد خویش را با سرمایه گذاری در اسنپ و مشارکت در تأسیس صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین، گسترش داد. بعد از آن و با أخذ مجوز سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی در آغاز شهریور ۱۴۰۳، گام بلند ورود به حوزه CVC را برداشت. در همین جهت، ویستا با هدف ترسیم چشم انداز و اهداف عملکردی پیش رو، مبادرت به تغییر هویت بصری و نوسازی برند خود کرده است. ویستا در طراحی لوگوی جدید، هدف ساخت اکوسیستم نوآوری و تعهد به رشد استارتاپ ها در پورتفوی خویش را بوسیله نمادهای به کارگرفته شده نشان داده و با بهره گیری از رنگ های هویت بصری ایرانسل، ترکیب رنگی لوگوی جدید را رقم زده است. باتوجه به اهمیت استراتژی ایرانسل در راه گذار از اپراتور ارتباطی (TelCo) به شرکت فناوری محور (TechCo)، ویستا موفق شد مجوز فعالیت به عنوان صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) را از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری دریافت کند. این مجوز، زمینه ساز پیوند هرچه بیشتر اهداف راهبردی ایرانسل و دنیای تکنولوژی های جدید شد و همچون با اهمیت ترین علل ویستا برای طراحی استراتژی نوسازی برند، محسوب می شود. ویستا در رویکرد جدید سرمایه گذاری، به کمک متخصصان با تجربه، نگاهی مشارکتی و مبتنی بر تقویت پرتفوی سرمایه گذاری را در پیش گرفته، تا افراد خلاق و کارآفرین را به سرمایه و بازار مورد نیازشان متصل کند. فعالیت هلدینگ سرمایه گذاری ویستا تنها بر تأمین مالی متمرکز نیست و تعهد خود را، تأمین سرمایه و زیرساخت های مورد نیاز برای رشد و توسعه کسب وکارهای نوپا می داند. هلدینگ سرمایه گذاری ویستا با عرضه منابع، دانش، اعتبار، تجربه ها، سرویس ها و زیرساخت های ایرانسل، امکان قدرتمند «پول هوشمند» را وارد حوزه سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی می کند تا با بهره گیری از مزایای راهبردی این مشارکت، به تحول مسیر رشد استارتاپ ها منجر شود. محورهای سرمایه گذاری ویستا، هوش مصنوعی و کلان داده، فین تک، تجارت الکترونیک، رسانه و سرگرمی، سلامت دیجیتال، نرم افزار سازمانی، شبکه و زیرساخت است و در پورتفوی خود، گروه اسنپ، شرکت روبیکا، شرکت ویستا مدیا، شرکت ایرانسل لبز، صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین، شرکت ایرانیان تاورز و شرکت تأمین آتیه ویستا را دارد.