پخش زنده دومین رویداد انتقال تجربه مسئولیت اجتماعی از لنز

پخش زنده دومین رویداد انتقال تجربه مسئولیت اجتماعی از لنز

به گزارش سئو مئو، دومین سلسله نشست های انتقال تجربه مسئولیت اجتماعی سازمانی شهر تهران، به شکل زنده توسط لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، پخش می شود.
به گزارش سئو مئو به نقل از روابط عمومی ایرانسل، نشست های انتقال تجربه مسئولیت اجتماعی سازمانی شهر تهران با عنوان «CSR TEDx2» هر چهارشنبه بامداد ساعت ۱۰، تا آخر سال ۱۴۰۳، برگزار و پخش زنده آن توسط تلویزیون اینترنتی ایرانسل (لنز) صورت می گیرد. مخاطبان، می توانند با رفتن به بخش «پخش زنده» در اپلیکیشن و وبسایت لنز، این نشست ها را به شکل مستقیم و در هر کجا که هستند، تماشا کنند. سلسله نشست های اشتراک و انتقال تجربه مسئولیت اجتماعی شهر تهران، به همت دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شهر تهران (زیرمجموعه شهرداری تهران) و اتاق بازرگانی تهران برگزار می گردد. هدف از اجرای این برنامه ها، ترویج و فرهنگ سازی مسئولیت اجتماعی در شهر و راهبری این مهم در سطح بخش های اقتصادی، به منظور شناسایی ظرفیتهای موجود، هم افزایی اقدامات انجام شده و رسیدن به فعالیتهای مؤثرتر مسئولیت اجتماعی برای کاهش اثرات منفی اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی ناشی از فعالیتهای اقتصادی در شهر تهران، است. در انتها برگزاری این سلسله جلسات، برپایه نظر هیأت ارزیابی، از شرکتهای برتر در حوزه اقدامات مسئولیت اجتماعی، تقدیر می شود. اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می توانند آنرا بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه ای از جدید ترین فیلمها و سریال های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…)، پخش زنده انواع رویداد (شامل رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و… بعنوان پلت فرم پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا، روی گوشی تلفن همراه، بر روی تلویزیون یا سایت لنز، دسترسی داشته باشند. ایرانسل، اولین عرضه دهنده 5G، رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج ایران و پیشرو در کاهش شکاف دیجیتال و عرضه خدمات ارتباطی، طی سالهای اخیر، فعالیتهای گسترده ای برای محرومیت زدایی ارتباطی در سطح کشور بخصوص در مناطق محروم، انجام داده است. توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی بخصوص برای اقشار صدمه پذیر، با تمرکز بر کودکان بعنوان گروه هدف، ترویج و توسعه آموزش دیجیتال برای جوانان و همینطور افراد دارای معلولیت، راه اندازی و بازسازی مدارس، درختکاری و مدیریت انتشار کربن، اهدای بسته های اینترنت مجانی به اقشار مختلف در دوران شیوع بیماری کرونا، راه اندازی اولین مرکز ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان با هدف کوشش برای پاسخگویی بهتر به آنها، اعطای بورسیه تحصیلی، پشتیبانی از شرکتهای دانش بنیان و کسب وکارهای نوپا و…، همچون مواردی است که توسط ایرانسل صورت گرفته و تلاش دارد تا در حوزه پایداری کسب و کار و سرمایه گذاری اجتماعی شرکتی (CSI)، به مشترکان خود و آحاد جامعه، خدمات رسانی کند. بر همین اساس، با عنایت به مبحث محوری نشست های اشتراک و انتقال تجربه مسئولیت اجتماعی شهر تهران و سیاستهای این اپراتور، لنز ایرانسل، مبادرت به پخش این سلسله نشست ها کرده است. ایرانسل همینطور در چهار سال گذشته، برای اولین بار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، «گزارش پایداری کسب وکار» خویش را به شکل متوالی منتشر نموده است. این گزارش متمرکز بر بررسی اثرات اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی کسب و کار ایرانسل بر جامعه ایران است و مروری کوتاه بر شاخص ها، تلاش ها، دستاوردها و چالش های ایرانسل در پایش و مدیریت تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی کسب و کار خود و نیز، مبنایی برای طراحی، استخراج، ارزیابی و در نهایت، مقایسه سالانه شاخصهای عملکردی سازمان در مبحث «پایداری» و «کسب وکار مسئولانه» به حساب می آید.