همزمان با بازدید دلیری از شركت دانش بنیان فعال در حوزه بیمه؛ سامانه بازاریابان استارتاپ بیمیتو رونمایی گردید
به گزارش سئو مئو علیرضا دلیری، معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بازدید از شركت دانش بنیان بیمیتو از سامانه بازاریابان این استارتاپ رونمایی نمود.
به گزارش سئو مئو به نقل از مهر، دلیری طی بازدید از استارتاپ بیمیتو، همزمان با رونمایی از جدیدترین خدمت این شركت دانش بنیان، تمامی فرآیندهای اجرایی سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه شامل روند درخواست خرید انواع بیمه نامه تا فعالیت های انجام شده در حوزه بیمه تامین اجتماعی را از نزدیك مشاهده كرد.
در سرویس جدید این استارتاپ تحت عنوان سامانه بازاریابان بیمیتو، كاربران می توانند با استفاده از فروش بیمه برای خود درآمدزایی داشته باشند.
در همین راستا علیرضا دلیری در بازدید خود از مجموعه بیمیتو با اشاره به اینكه سامانه بازاریابان دستاورد قابل توجهی است، تصریح كرد: «این امكان جدید اساساً منجر به اشتغال زایی و افزایش ضریب نفوذ بیمه در كشور خواهد شد.»
حامد ولی پوری مدیرعامل شركت دانش بنیان بیمیتو هم در این مراسم با تاكید بر توجه این استارتاپ به مبحث اشتغالزایی اظهار داشت: «با توجه به برآوردی كه شده است هرفرد فعال در زمینه بازاریابی بیمه یا علاقمند به این حوزه می تواند با رجوع به وب سایت بیمیتو به نشانی https: //bimito.com/ و با فروش بیمه با استفاده از این سامانه ماهانه درآمدی حدود ۳ الی ۴ میلیون تومان داشته باشد.»
در این بازدید همینطور عنوان شد كه بر مبنای آمارهای رسمی بیمه مركزی، ضریب نفوذ بیمه در سال ۹۶، ۲.۳ درصد اعلام شده و با عنایت به اینكه ضریب نفوذ بیمه تا آخر برنامه ششم توسعه باید به میزان ۷ درصد برسد، سامانه بازاریابان بیمیتو می تواند كمك شایانی در جهت رشد این شاخص داشته باشد.
همچنین توجه به گسترش شهرنشینی و اهمیت دسترسی ساده به خدمات مختلف برای یكایك اعضای جامعه، عرضه خدمات بیمه ای و امكان فروش بیمه با استفاده از یك سامانه جامع، تنها با استفاده از بستر هوشمند وب قابل عرضه است كه این امر یكی از اهداف تولید این سامانه بوده و در پیشبرد اقتصاد دانش بنیان اثرگذار خواهد بود.
شایان ذكر است كه حجم بازار بیمه هم اكنون در كشور حدوداً ۴۲.۴ هزار میلیارد تومان است و اگر ضریب نفوذ بیمه در كشور به ۷ درصد برسد، حجم این بازار تقریباً به ۱۲۹ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.
پر كردن این فاصله ۸۶ هزار میلیارد تومانی، نیازمند برنامه های جامعی در مورد افزایش حجم بازار بیمه است كه این مورد یكی از اهداف راه اندازی سامانه بازاریابان بیمیتو هم بوده است.
به گفته حامد ولی پوری هدف این سامانه جذب ۱۰۰ هزار بازاریاب بیمه است كه با عنایت به آمار ۱۲.۱ درصدی بیكاری در ابتدای سال ۹۷، كمك بسزایی در جهت كاهش آمار بیكاری و افزایش اشتغال زایی در كشور خواهد نمود.
در بازدید، معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بیمیتو بعنوان یك شركت دانش بنیان اعلام گردید كه این استارتاپ در مدت زمان كوتاهی كه از آغاز فعالیت خود می گذرد با جذب تعداد قابل توجهی از نخبگان، سهم بسزایی هم در جهت اصلاح فرهنگ خرید بیمه در كشور داشته است.
همچنین مهم ترین نكته قابل ذكر این سامانه این است كه افراد می توانند در هر زمان كه می خواهند و به میزان وقت آزادی كه دارند در زمینه فروش بیمه نامه فعالیت كنند. به علاوه بازاریابان بیمیتو مجاز هستند كه از همه شركت های بیمه هر بیمه نامه ای را كه می خواهند بفروشند و برخلاف روش سنتی آن محدود به كار كردن با یك شركت بیمه نخواهند بود.
دلیری در مراسم رونمایی از خدمت جدید بیمیتو، امكان فرهنگ سازی در حوزه بیمه و اصلاح فرهنگ خرید بیمه تنها را از بستر وب امكان پذیر دانست اظهار داشت: «بیمیتو بعنوان پیشگام این عرصه به این مورد توجه داشته است و باید در این زمینه ثابت قدم باقی بماند. همینطور یكی دیگر از اقداماتی كه باید در صنعت بیمه صورت گیرد حذف بیمه نامه كاغذی است كه این امر هم با پیگیری اینشورتك هایی مثل بیمیتو كه نوآوری را در این صنعت به عرصه حضور گذاشته اند، امكان پذیر خواهد بود.»
در سال های اخیر گسترش استفاده از اینترنت، بستر خوبی برای درآمدزایی و تولید اشتغال در زمینه های مختلف بوجود آورده است. بیمیتو هم بعنوان یك استارتاپ فعال در حوزه اینشورتك بیشتر از ۲ سال است كه در حوزه مدیریت و خرید آنلاین بیمه، خدمات گوناگونی را عرضه می دهد. خیلی از خدماتی كه قبلاً باید حضوری و با رجوع به نمایندگی بیمه یا كارگزاری تامین اجتماعی انجام می گرفت امروزه با استفاده از بیمیتو در كمترین زمان ممكن و به صورت آنلاین قابل انجام است.این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.