محتواهای ویدیویی در اینستاگرام بیشتر می شوند
به گزارش سئو مئو مدیر اینستاگرام در پاسخ به انتقادها نسبت به تمرکز این پلت فرم شبکه اجتماعی به پستهای ویدیویی، به روشن گری درباره این تغییرات و آزمایش ها پرداخت.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، آدام موسری، مدیر اینستاگرام، با ارسال پست ویدیویی در توییتر، اذعان کرد: فید آزمایشی متمرکز به ویدیو در این پلت فرم هنوز خوب نیست و باید پیش از این که برای همه کاربران اینستاگرام عرضه گردد، بهبود پیدا کند. با این وجود وی تصریح کرد که اینستاگرام به شکل اجتناب ناپذیری به مرور زمان، ویدیو محور خواهد شد چونکه این محتوایی است که مردم به اشتراک می گذارند. به عبارت دیگر، به دیدن کلیپ های ویدیویی بیشتر، عادت کنید.
موسری همینطور از پستهای سفارش شده در فیدهای کاربران دفاع کرد و ادعا نمود این موثرترین و مهم ترین راه برای رشد مخاطبان تولیدکنندگان محتوا است. کاربران اگر علاقه ندارند، می توانند همه سفارش ها را برای مدت یک ماه غیرفعال کنند.
این پست توییتری، پاسخ اینستاگرام به افزایش انتقادها از فید ویدیویی و سفارش مشاهده پستهایی است که کاربران آنها را دنبال نمی کنند. سلبریتی های اینستاگرام به تازگی از این شبکه اجتماعی به علت کوشش برای اینکه شبیه تیک تاک شود، انتقاد کرده اند و درخواستها و پست های زیادی در این پلت فرم شبکه اجتماعی خواهان آن شده اند که اینستاگرام با معطوف کردن باردیگر توجه به عکس ها، همان اینستاگرام قبلی شود.
بر اساس گزارش وبسایت انگجت، باآنکه موسری خواهان بازخورد درباره این تغییرات شده است اما هیچ ضمانتی وجود ندارد که اینستاگرام روند خویش را تغییر دهد. شرکت مِتا سابقه زیادی در کپی برداری قابلیت ها از رقیبانی نظیر تیک تاک و اسنپ چت داشته است. این فید آزمایشی و پست های سفارش شده به معنای آن است که اینستاگرام مقرر است بیشتر شبیه تیک تاک شود و مِتا استراتژی مشابهی را در فیسبوک دنبال می کند. از آنجائیکه مِتا نگران است رقیبانش کاربران اپلیکیشن های این شرکت را به سمت خود بکشانند، بعید است بخواهد چنین قابلیت هایی را به صورت کامل حذف کند.