تبلیغ پیکسل ۷ گوگل با چیپس سیب زمینی
سئو مئو: گوگل برای تبلیغ نسل جدید تلفن های هوشمند خود در ژاپن، چیپس سیب زمینی طعم دار با برند خود عرضه می کند.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، گوگل سال قبل برای اولین بار این کمپین تبلیغاتی را برای تبلیغ پردازنده تنسور (Tensor) اجرا کرد که اولین محصول طراحی داخلی این شرکت بود و چهار سال در دست طراحی بود. عرضه بسته های چیپس، موفق بود و امسال هم گوگل به دو هزار نفر بوسیله قرعه کشی، یک بسته چیپس می دهد.
انتخاب طعم های پنیر برفی، پیاز فندقی، لیموی شور و فلفل ابسیدین، منعکس کننده گزینه های رنگ گوشیهای پیکسل هفت است. گوگل می خواهد قسمتی از پتانسیل محبوب ترین سیستم عامل موبایل جهان را بوسیله گوشیهای پرچمدار اندرویدی نشان دهد که در ساخت آنها از نسل دوم تراشه های تنسور استفاده شده است.
این شرکت بیش از یک دهه است که سرگرم طراحی تلفن های هوشمند برند خود است. گوشیهای سری “نکسوس” با همکاری سازندگان بزرگ گوشی تولید شدند اما با لاین “پیکسل” که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ ارائه شد، گوگل مانند اپل، مسئولیت کامل طراحی، تولید و توزیع گوشی هایش را برعهده گرفت.
بر اساس گزارش بلومبرگ، با وجود کوشش های بزرگی که برای بازاریابی انجام شده است مانند اسپانسری بازیهای بسکتبال ان بی ای، “پیکسل” هیچ گاه موفق نشد به جایگاه بزرگی نائل شود و یک بازیگر کوچک ماند. این گوشی خارج از آمریکا، در ژاپن با موفقیت روبرو شد و گوگل بسته های چیپس انحصاری را تنها در این کشور عرضه می کند.
منبع: seomeo.ir