رگولاتوری اعلام كرد؛ کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات دفاتر پیشخوان خدمات دولت
سئو مئو: مدیرکل صیانت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری از کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات در زمینه دفاتر پیشخوان خدمات دولت آگاهی داد.
به گزارش سئو مئو به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی با بیان این خبر اضافه کرد: با وجود افزایش ۸۲ درصدی شکایات ثبت شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) در پنج ماهه نخست سالجاری، میانگین رسیدگی به شکایات فوق در این بازه زمانی از ۱۵ روز پارسال به ۱۰ روز امسال کاسته شده است. وی اظهار داشت: به منظور تسریع در پاسخگویی به شکایات و کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، از آغاز مهر سالجاری بعد از ثبت شکایات مشترکان در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) در زمینه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، اطلاع رسانی لازم بوسیله پیامک به مسئول و صاحب پروانه آن دفتر صورت می گیرد. مدیرکل صیانت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری اظهار داشت: در پنج ماه ابتدایی سال قبل ۶۳۷ شکایت از دفاتر پیشخوان خدمات دولت ثبت شده است، در حالیکه در همین بازه زمانی امسال هزار و ۱۵۷ شکایت ثبت شده است که این شکایات به تخلف ۸۰۵ دفتر پیشخوان خدمات دولت مربوط می شود. وی ضمن اشاره به این که بیشترین شکایات ثبت شده در پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۱، در ارتباط با دریافت هزینه بیش از تعرفه است، بیان نمود: مشترکان می توانند با رفتن به پرتال سازمان، از لیست و تعرفه خدمات دستگاههای اجرائی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت باخبر شوند و در صورت وجود مغایرت با تعرفه دریافتی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، شکایت خودرا در سامانه https: //195.cra.ir ثبت کنند. برای اطلاع از لیست و تعرفه دستگاههای اجرائی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت اینجا کلیک کنید.
منبع: سئو مئو