ایرانسل نشان ویژه روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال را دریافت کرد

ایرانسل نشان ویژه روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال را دریافت کرد

سئو مئو: نشان ویژه روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال و لوح و نشان روابط عمومی برتر در عرصه دیجیتال و رسانه های اجتماعی به روابط عمومی ایرانسل اعطا شد.
به گزارش سئو مئو به نقل از روابط عمومی ایرانسل، عصر سه شنبه دوم بهمن ۱۴۰۳، بیستمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با موضوع «بررسی نقش روابط عمومی در وفاق سازمانی ملی و بین المللی»، با قرائت پیام رییس جمهوری و رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) و با حضور دکتر محمدجعفر قائم پناه معاون اجرائی رییس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، الیاس حضرتی رییس شورای اطلاع رسانی دولت، سید محمدمهدی طباطبایی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری و شماری از فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی، در مرکز همایش های کتابخانه ملی اجرا شد. در این مراسم، ایرانسل با رأی هیات داوران، به سبب درخشش در حوزه های مختلف ارتباطی خصوصاً روابط عمومی دیجیتال و کاربرد هوش مصنوعی، موفق شد لوح سپاس و نشان ویژه «روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال» از بیستمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی را دریافت کند. همین طور به سبب رعایت استانداردهای حرفه ای(علمی-صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب در کارها، لوح سپاس و نشان «روابط عمومی برتر در عرصه دیجیتال و شبکه های اجتماعی»، در بیست و یکمین دوره جشنواره بالاترین های روابط عمومی ایران، به روابط عمومی ایرانسل تعلق گرفت. دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهوری، در پیامی که برای این رویداد ارسال کرده بود، ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان ها، بیان کرد: روابط عمومی قوی، علمی و کارآمد، برگ برنده مدیران است و از این راه می توان نبض افکار عمومی را به دست گرفت، تعامل شایسته ای را برقرار کرد و از طرف دیگر اطلاعات لازم را به صورت عادلانه در اختیار مردم قرار داد. وی همین طور در این پیام اظهار داشت: امیدوار هستم شرایطی فراهم گردد تا بتوانیم از ثمرات آن برای بهبود و تقویت ارتباط دولت_ملت، خدمت هرچه بیشتر به افکار عمومی، دستیابی به وفاق رسانه ای و توسعه همدلی اجتماعی و سیاسی بهره مند شویم. در بخش دیگر از این مراسم، پیام خانم ناتاشا پاولوویچ بویا، رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد. در این پیام، رییس IPRA، با اشاره به موضوع این رویداد که «نقش روابط عمومی در توسعه و وفاق و اجماع سازمانی، ملی و جهانی» است، تاکید کرد: ما در روابط عمومی، به چابکی راهبردی، افزایش مشارکت ذی نفعان و تعهد به ارتباطات اخلاقی نیاز داریم. پاولوویچ بویا، همین طور در بخش دیگری از این پیام، به اهمیت بین المللی شدن روابط عمومی ایران اشاره و ابراز امیدواری کرد: امیدوار هستم بتوانم جامعه روابط عمومی ایران را در جایگاه والای خود در جامعه جهانی روابط عمومی ببینم؛ برای اینکه مطمئن هستم شما می توانید کمک شایانی برای جامعه روابط عمومی باشید. در این سمپوزیوم، دو کارگاه آموزشی با رویکرد مهارت آموزی و دو نشست علمی تخصصی با ارائه هشت مقاله توسط استادان ایرانی و خارجی اجرا شد. همین طور بیانیه غائی سمپوزیوم، شامل خطوط و راهنمای عملکرد روابط عمومی ها در پروسه کمک به ایجاد وفاق و اجماع سازی، منتشر گردید. روابط عمومی ایرانسل همیشه کوشیده است تا همگام با هدف راهبردی ایرانسل که حرکت از شرکت خدمات ارتباط پایه (Telco) به شرکت فناوری محور (Techco) است و به عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «نخستین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران»، در قالب مسئولیت اجتماعی خود، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه ها را با کاربرد تکنولوژی های جدید همچون هوش مصنوعی، بالاتر از پیش تقویت کند و برنامه های ایرانسل در کمک به ایجاد زیست بوم اقتصاد دیجیتال را در بخش مسئولیت های حوزه ارتباطات و رسانه، محقق کند.

منبع: