چگونگی اطلاع از كیفیت خدمات اینترنتی
به گزارش سئو مئو با عنایت به این كه سرویس گیرندگان خدمات ارتباطی باید از كیفیت خدماتی كه دریافت می كنند، آگاه شوند، روش های مختلفی برای این كار توسط سرویس دهندگان خدمات ارتباطی ارائه شده كه رفتن به پنل كاربری اینترنت، یكی از این روش هاست.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، یكی از مواردی كه باید همواره مورد توجه شركت های عرضه دهنده خدمات باشد، چگونگی برخورد با مشتریان و آگاهی از نحوه ی عرضه ی خدماتشان به آن هاست. بعضی از شركت ها و سرویس دهندگان، برای این مورد از روش هایی مانند پرتال، وب سایت و تماسهای پشتیبانی استفاده می نمایند كه البته گاهی كیفیت عرضه این خدمات چندان مطلوب نمی باشد.
چندی قبل محمدجواد آذری جهرمی – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- از تماس با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده ی دیگر گفته بود كه كیفیت خوبی نداشتند. وی همینطور دو هفته به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و سرویس دهندگان فرصت داده بود كه به این وضعیت رسیدگی كنند و از مردم هم خواست كه شكایات خویش را با شماره ی ۱۹۵ مطرح كنند.
مراجعه به پنل كاربری برای عرضه خدمات بهتر
در این راستا، سیدمجید صدری – مدیرعامل شركت مخابرات ایران- با تاكید بر ضرورت عرضه خدمات در كمترین زمان ممكن و با صحت و دقت مناسب، اظهار داشت: تمام مشتریان اینترنت شركت مخابرات ایران در سراسر كشور می توانند با رفتن به پنل كاربری اینترنت خود به نشانی adsl.tci.ir، از سریع ترین خدمات پشتیبانی مربوط به اینترنت بهره مند شوند. با استفاده از پنل كاربری مشتریان اینترنت شركت مخابرات و هم چنین سامانه پشتیبانی ۲۰۲۰ متعلق به شركت مخابرات ایران، تمام مشتریان می توانند موارد مربوط به درخواست های اینترنت و رفع نقص های احتمالی را در كمترین زمان ممكن مطرح و پاسخ مناسب را دریافت نمایند.
او هم چنین این وعده را به مشتریان داد كه با رفتن به این پنل كاربری مشتریان، در كوتاه ترین زمان ممكن به تمام درخواست هایشان مربوط به استفاده و پشتیبانی از اینترنت پرسرعت پاسخ های لازم و دقیق داده می شود. هم چنین مشتریان با ورود به بخش پشتیبانی می توانند علاوه بر عرضه درخواست های خود در مورد مسائل مختلف اینترنت شركت مخابرات ایران از سابقه درخواست های پشتیبانی خودآگاه شده و هم چنین در نظرسنجی پنل كاربری مشتریان هم شركت نمایند.
البته فرصتی كه وزیر ارتباطات به سرویس دهندگان داده تنها محدود به مخابرات نمی گردد. درواقع به نظر می آید آگاهی از میزان كیفیت خدماتی كه به مشتریان عرضه می شود از مواردی است كه باید مورد توجه قرار گیرد و شركت ها هم برای جلب رضایت مشتریان لازم است به این موارد توجه نمایند.